Början av nya året!

Nu har det gått några dagar på det nya året. "Jullov" blir aldrig som man tänkt sig....och så även detta. Tobbe har ju som alla andra varit ledig ganska länge övedr jul och nyår. Jag hade såklart skyhöga tankar om en massa aktiviteter. Men icke, vi har mest varit hemma och slappat och det är väl egentligen vad vi har behövt. Tobbe allra helst. Men för den skull så har det varit nice att ha pappa T hemma...men jag kan inte förneka att det ska bli lite skönt att återgå till lite vardag igen.

Idag har vi iaf varit hemma hos Sara å Martin i Segeltorp. Det som jag trodde var en fikadate blev fika, korv/ostbricka och sen en grymt god pastamiddag. Det var mycket trevligt!

Lina Sara Neo:


Neo växer å växer, och då menar jag inte bara kroppsligen. Idag tog han ur och stoppade tillbaka nappen i munnen, för första gången! Tänk att alla små små små steg framåt i utvecklingen är SÅ stora för en stolt mamma. Han pratar nu för fullt (ofta nonstop) och formar långa långa utlägg med sin lilla mun. Jag förstår inte ett smack (såklart) men jag lyssnar inte med desto mindre intresse för det. Nej, när mammas lilla älskling håller låda så smälter hela hon!



Kommentarer
Postat av: Lina

My god - priset för 2009 års sämsta bild är redan klappad å klar!!! Någon som vill sponsra en solresa till Lina och Sara??



En som alltid blir bra på bild är iaf Mr Sunshine - söta Neo!

2009-01-06 @ 10:13:36
Postat av: Annelie

Lina: Ni är så söta såå ;)

2009-01-07 @ 16:38:02
Postat av: Rose-Marie

På denna bilden är han grymt lik Tobbe, tycker jag. På andra bilder har han rätt mycket av dig, bl a munnen. 16 minus idag på morgonen, ruskigt kallt. Svårt att skrapa rutor, trögt att starta bilen. Men det har en övergång, som väl är.

Kram

R-M

2009-01-08 @ 07:41:50
Postat av: Annelie

R-M: Ja, när pappa Tobbe åkte till jobbet idag var det kallt...men jag och Neo (morgontrötta som vi båda är) kunde sussa vidare.

2009-01-08 @ 12:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0