Poker, tjejsnack och bebisar!

Okej, jag kan erkänna...jag gjorde allt annat än att glänsa under gårdagens pokerkväll med tjejerna. För att bli ett pokerproffs krävs det en och annan timme av övning för min del. En annan brud som kan sin poker är Fia....hon har spelat på högre nivåer än med virriga vi och även blivit rik på kuppen. Igårkväll var dock första pris äran, å den gick till Fiafilur....helt klart! Det var en supertrevlig kväll med tjejerna. En massa tjejsnack.







Det hetaste ämnet var graviditet...och bebis. Kanske inte så konstigt eftersom både Lina och Sara är gravida. Ja, ni läste rätt! Lina och Sara SKA FÅ BEBIS I SOMMAR!!! Både två kläckte nyheten för några veckor sedan...och jag blev helt chockad (men självklart sååå glad). Det är helt underbart! Tänk....nu har livet tagit en vändning för oss alla brudar i gänget. Vi alla har tagit klivet in i mamma-bebis-världen. Det är så kul, så häftigt och så underbart. Tänk om ett år...då kommer det vara livat i luckan. På tjejdaterna då vi tidigare var 5 så kommer vi helt plötsligt vara 11 (om vi nu väljer att ta med alla dom små vill säga).

Ikväll ska jag och T gå ut å äta. Mysigt, gott och trevligt (hoppas jag)! Framförallt stort. Det bli första gången vi anlitar barnvakt. Så Neo ska vara hemma hos hans mormor och morfar, sova låååångt borta från mamma och pappa.


Neo i sin alldeles för STORA men grymt SNYGGA mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0