En nypa friskluft.

Då svärfar och svåger var veka trotsade pappa T vinterkylan igår och begav sig iväg på vinterfiske. Medans han gjorde det så gick mamma å Neo ner på stan och träffade Mimmi och Lina över en lunch. En bakad potatis på Panini satt inte fel, det var trevligt å ses. Det var en glad och väderbiten Tobbe vi mötte i dörren när vi kom hem, trots att han inte fick någon fisk. Ja, en nypa friskluft kan göra gott.


Idag var det dags för min återkoll på MVC efter Neoankomsten. MVG i knip och en cellprovstagning...sen promenerade jag hem i det vackra vädret. Det gör mig så gott att vara ute. Blir på så gott humör.

Trots vackra vinterdagar med minusgrader och strålande solsken så kan jag inte låta bli att vara avundsjuk på Fia som åker på semester till Teneriffa med familjen om några dagar. Gud så skönt det skulle vara att åka iväg till lite varmare breddgrader.

Det kommer inte bli någon semestervecka för oss på ett tag men däremot så ska vi till våren åka på en weekend. Tobbe fick resa med lilla familjen av mig i julklapp, han själv får bestämma vart vi åker. Är det någon som har något tips? Antingen en helg i någon storstad i europa, eller en skön helg någonstans i svealand....i mars, april eller maj.

Kommentarer
Postat av: Fiafiore

Vilken supernajs present!!! Vad sägs om London, Paris, Rom eller Berlin?! Nu blir jag avis på er!



Syns på fredag. POKER.POKER.POKER. Längtar!

2009-01-07 @ 20:01:06
URL: http://snyggmama.blogspot.com
Postat av: Annelie

Ja, Berlin kanske inte är så pjåkigt...funderade även på Amsterdam....ja, eller Rom. Ikväll ses vi...å det är allvar...jag ska slå er allihopa!

2009-01-09 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0