Den här dagen har gått väldigt fort.

Inte har jag hunnit med så mycket förutom att roa lille skrutt. Min pappa var här en sväng å fikade å fraktade bort vår kylofrys som stått å skräpat på framsidan.

Roa Neo...ja, då krävs det en massa energi. Tur man har barnasinnet kvar för fantasin behövs. Han lessnar ganska så fort....för det mesta.



Ikväll blir det barnfritt för min del. Pappa T och Neo får roa varnadra och jag själv ska träffa tjejerna över en pokerkväll. Ska bli kul! Jag kommer att regera ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Kör all-in hela tiden så vinner du mycket =) Funkar för mig....ibland...eller äsch..jag vet inte..



Ska bli skitkul att ses ikväll =)

2009-01-09 @ 17:14:52
Postat av: Fiafiore

Jag skulle inte tro det va ;)!

2009-01-09 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0