År 2009...

...börjar med en strålande dag. Väntar på att Neo ska vakna, sen tänkte jag att vi ska ta en promenad i det jättefina vädret.

Sista kvällen på år 2008 blev lyckad. En skara kära vänner och god mat talar för sig självt...men sen att få till det med fyra småttingar från 3månader till 4 1/2 år är en konst. Och vi lyckades!! Dom tre töserna å lilla Neo...ja, dom skötte sig fint allihopa. Vi fick njuta oxfién i lugn och ro. För min del blev det även ostronpremiär som Fia och Johan bjöd på. Guitarrhero och lite spel hann vi med innan klockan hade hunnit blivit halv två. Då var det dags för familjen Åhrman/Edenteg att vandra hem i natten. Maria och Wilma nattade över. I säng kom vi strax efter fyra.


NYÅRSAFTON 2008 i bilder:







Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Vilket nyårsbord!

Vårt var inte sämre, men utan förkylning hade det varit betydligt bättre. Jag vet inte när jag var så här förkyld, trots ½ kur Kåvepenin 800 mg och nästan en hel kur Heracillin 750 mg. Det är kanske det som gör att jag är så mottaglig, men det blir väl bättre. Det är bara så jobbigt att inte få sova och ända ska jag vara på jobbet. Vad Neo växer och ändrar sig. Han är en omhuldad pojke, snäll och med snälla föräldrar. Vi längtar.

R-M

2009-01-02 @ 07:31:07
Postat av: Lina

Vilken fin dukning!



Vilka snygga partypinglor!



Vilka supersöta småpluttar!



Ja, av bilderna att dömma var det ett superbt nyårsfirande!!



By the way, du e skitsnygg på kortet där du ger Neo mat och har den vita mössan på dig!



See U tomorrow, pok

2009-01-04 @ 22:12:10
Postat av: Annelie

RM: Ja, jag hoppas att du blivit kryare nu!

Lina: Det har du rätt i...det var ett trevligt nyår. ast du saknades! Tack för en trevlig dag/kväll!

2009-01-05 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0