Lilleman...

....ligger för tillfället och roar sig själv. Hör honom prata...tror det är med Hippo. Igår var vi på stan och träffade Åsa och Elsa. Italiensk lunchbuffé blev det. Neo testade ekot i gallerian med sina skrik och Elsa lekte med sina fötter. Trevligt hade vi! Åsa visade mig en affär som jag helt missat (Sweetie Pie...å ligger i gränden mot fyrisån från Svava, för den som precis som jag-missat den). Där hittade jag en jättesnygg body från Småfolk och tyckte såklart att Neo var i stort behov av den...i julklapp!

På em kom Maria och Wilma å fikade här hemma. Wilma är en stor tjej, 4 1/2år...tiden bara rusar iväg. Gissa vad den sötingen önskar sig av tomten i julklapp?? Svar: EN SNOPP!

På kvällen var pappa här...pulade det sista med fläkten och passade på att spendera lite tid med lilleman.


Kommentarer
Postat av: Fiafiore

"Gissa vad den sötingen önskar sig av tomten i julklapp?? Svar: EN SNOPP!"



SÅDAN MOR - SÅDAN DOTTER ;)!

2008-12-17 @ 18:41:16
URL: http://snyggmama.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hungrig som jag är för stunden och bara tänker på mat så måste jag ju få veta: vart åt ni italiensk lunchbuffé någonstans??? :)

2008-12-17 @ 19:37:44
URL: http://rixpucko.blogg.se/
Postat av: Sofia

Halloj kusin.



Nu hoppar jag in och börjar följa din blogg. Hihi.



Hörde av mamma å pappa att ni var och hälsade på, vi i Sthlm vill ha besäk också!



Ses om inte annat i Jul!



Kram kram Sofia

2008-12-17 @ 21:49:57
Postat av: Annelie

Fia: Hehe...precis!



Johanna: I Svavagallerian.

2008-12-17 @ 21:51:21
Postat av: Lina

Ha, Ha, Ha - ni hör rätt, jag skrattade högt åt både Annelies och sen Fias inlägg!!



Ps Neo är lika söt som vanligt :)

2008-12-17 @ 22:27:25
Postat av: Anonym

Sofia: Kul att du hittade hit! Å jag lovar att vi ska komma snart å hälsa på. MEN...vi ses i jul!



Lina: Ha....d gjorde jag me (åt fias kommentar vill säga)!

2008-12-17 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0