Håravfall!

Jag trodde för ett ögonblick att jag led av en sjukdom....eller möjligtvis att jag hade brist på någon vitamin, eftersom jag tappar så mkt hår sen några dagar tillbaka. Hela borsten full! Men igår var jag på middag hos lina å martin (en mkt trevlig sådan) å där frågade Fia mig om jag som hon- tappade mkt hår. Tydligen ngn hormongrej som kommer sådär lagom 3 månader efter förlossning. Skumt...men verkar ju stämma, å skönt att få veta. Nu slipper jag oroa mig för att vara allvarligt sjuk...eller nåt.


Är det såhär det ska sluta för mig månne?

Kommentarer
Postat av: Fiafiore

Att man tappar mycket hår sa jag i och för sig, men så där mycket...



Pözz på dig mä ;)

2008-12-29 @ 22:36:47
Postat av: Rose-Marie

Det ser ju inte roligt ut, men jag tror att Jennie tappade mycket hår också. Det sägs ju att det är amningen som påverkar. Jennie har ju en riktig kalufs nu, i alla fall. Jag är jätteförkyld. Hoppas att ni slipper det.

R-M

2008-12-30 @ 12:06:58
Postat av: Anonym

2008-12-30 @ 12:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0