År 2008...

...var det absolut bästa året i mitt liv....men också det tuffaste. Nu såhär med några timmar kvar på detta år så kan jag summera: Gravid för ganska så precis ett år sedan. Neoplutt kom till hösten och var absolut det bästa som någonsin hänt mig. Nu vet jag verkligen vad det innebär att vara lycklig och att så innerligt älska. Sen kom....även en väldigt tuff tid..sjukhushelvetet. Men inte något ont som inte har något gott med sig, jag å T blev i och med detta tightare än någonsin.

Sen har det pluppat upp bebisar runt om mig...min bäste vän Fia har fått en liten Hedda. Fias syskon har fått en varsin liten tösabit. Åsa på jobbet har även hon fått en liten klimp. Camilla, min käre vän från sudietiden fick en liten liten Sonnie. Sen har även nyheter om nya frön, som ligger å gror, poppat upp på sistonde. Även skolkamrater från längesen har man träffat med små klimpar.

Sammanfattningsvis kan väl sägas att 2008, var pluppisarans år!!!

Ser fram emot nästa år. Jag har på känn att år 2009, kommer bli ett minst lika bra år som detta...ja, definitivt!!!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0